Зарахування учнів (вихованців) до закладу здійснюється відповідно до наказу директора, що видається на підставі заяви про зарахування одного з батьків дитини або її законних представників та висновку про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини інклюзивно-ресурсного центру.
До заяви додаються документи:
копія свідоцтва про народження дитини;
довідка за формою первинної облікової документації № 086-1/о «Довідка учня загальноосвітнього навчального закладу про результати обов’язкового медичного профілактичного огляду», затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 16 серпня 2010 року № 682, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 10 вересня 2010 року за № 794/18089;
карта профілактичних щеплень, заповнена за формою первинної облікової документації №063/о «Карта профілактичних щеплень», затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 10 січня 2006 року №1, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 08 червня 2006 року за № 686/12560 (надається за умови відсутності медичних протипоказань до проведення профілактичних щеплень);
довідка від лікаря-педіатра або сімейного лікаря закладу охорони здоров’я, у якому спостерігається дитина, для дітей дошкільного віку;
висновок лікарсько-консультативної комісії про встановлення дитині
індивідуальна програма реабілітації особи (дитини) з інвалідністю (за наявності);
оригінал або копія відповідного документа про освіту (крім учнів
першого і другого класів) за відповідний клас, документ, що підтверджує здобуття освіти;
висновок сурдолога або отоларинголога (для дітей з порушенням
мовлення);
висновок психіатра (для осіб з порушеннями інтелектуального розвитку);
рішення органу опіки та піклування (для дітей-сиріт та дітей, позбавлених
батьківського піклування).
Для зарахування дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, окрім зазначених, подаються документи, передбачені законодавством України та іншими нормативно-правовими актами.
До 1 класу закладу зараховуються діти не молодші ніж 6 років, які потребують постійної додаткової підтримки в освітньому процесі з метою забезпечення їх права на освіту.
Територія обслуговування не закріплюється за Закладом.
У заклад приймаються діти із порушеннями слуху та можуть прийматися діти з тяжкими порушеннями мовлення, складними порушеннями розвитку, розладами аутичного спектру (за умови створення таких класів), які фактично проживають на території Сумської області.