Загальні відомості про психологічну службу закладу
Психологічна служба КЗСОР "Косівщинька СШ" складається з практичного психолога Наумової Лілії Іванівни та соціального педагога Безбабної Ольги Михайлівни.
Наумова Лілія Іванівна – педагогічний стаж 1 рік 9 місяців, з них практичним психологом – 1 рік 9 місяців. Освіта - СумДПУ ім.А.С.Макаренка, спеціальність «Практична психологія» / кваліфікація «практичний психолог» - 2013 рік.
Науково-методична проблема, над якою працює практичний психолог: «Формування комунікативних умінь і навичок учнів».
Графік роботи
практичного психолога
КЗСОР "Косівщинська СШ"
Наумової Лілії Іванівни
Дні тижня |
Інтервали робочого часу |
|
з _______ год |
по _______ год |
|
Понеділок |
12:45 |
16:15 |
Вівторок |
12:45 |
16:15 |
Середа |
12:45 |
16:15 |
Четвер |
12:45 |
16:15 |
П’ятниця |
11:30 |
15:30 |
Безбабна Ольга Михайлівна – педагогічний стаж складає 1 місяць, з них соціальним педагогом - 1 місяць. Освіта – КЗСОР "Лебединський педагогічний фаховий коледж ім.А.С.Макаренка, спеціальність "Соціальна робота" / кваліфікація «Соціальний педагог» - 2023 рік.
Науково-методична проблема, над якою працює соціальний педагог: «Розвиток національних і загальнолюдських цінностей - домінуючий фактор самореалізації особистості"
Графік роботи
соціального педагога
КЗСОР "Косівщинська СШ"
Безбабної Ольги Михайлівни
Дні тижня |
Інтервали робочого часу |
|
з _______ год |
по _______ год |
|
Понеділок |
12:45 |
16:15 |
Вівторок |
12:45 |
16:15 |
Середа |
12:45 |
16:15 |
Четвер |
12:45 |
16:15 |
П’ятниця |
11:30 |
15:30 |
Завдання психологічної служби закладу:
· дослідження труднощів адаптації здобувачів освіти до освітнього процесу, надання рекомендацій вчителям та вихователям щодо корекції виявлених недоліків;
· охорона психічного, соціального, фізичного здоров’я учасників освітнього процесу
· створення умов для формування зрілої особистості, орієнтованої на саморозвиток та самореалізацію;
· формування позитивної навчальної мотивації;
профілактика негативних явищ в середовищі здобувачів освіти;
· оптимізація освітнього процесу, поліпшення соціально-педагогічного клімату в педагогічному колективі;
· соціально-психологічний супровід дітей «групи ризику»