Загальні відомості про психологічну службу закладу

 

Психологічна служба КЗСОР "Косівщинька СШ" складається з практичного психолога Наумової Лілії Іванівни та соціального педагога Безбабної Ольги Михайлівни.

 

 

Наумова Лілія Іванівна   – педагогічний стаж  1 рік   9 місяців, з них практичним психологом – 1 рік 9 місяців. Освіта - СумДПУ ім.А.С.Макаренка, спеціальність «Практична психологія» / кваліфікація «практичний психолог» - 2013 рік.

 

Науково-методична проблема, над якою працює практичний психолог: «Формування комунікативних умінь і навичок учнів».

 

 

 

          Графік роботи

практичного психолога

 КЗСОР "Косівщинська СШ"

Наумової Лілії Іванівни

 

 

Дні тижня

Інтервали робочого часу

з _______ год

по _______ год

Понеділок

12:45

16:15

Вівторок

12:45

16:15

Середа

12:45

16:15

Четвер

12:45

16:15

П’ятниця

11:30

15:30

 

Річний план практичного психолога на 2023-2024 н.р.
Косівщ.спец.шк.-ін.pdf
Adobe Acrobat Document 407.8 KB

Безбабна Ольга Михайлівна – педагогічний стаж складає 1 місяць, з них соціальним педагогом  - 1 місяць. Освіта – КЗСОР "Лебединський педагогічний фаховий коледж ім.А.С.Макаренка, спеціальність "Соціальна робота" / кваліфікація «Соціальний педагог» - 2023 рік.

 

Науково-методична проблема, над якою працює соціальний педагог: «Розвиток національних і загальнолюдських цінностей - домінуючий фактор самореалізації  особистості"

 

Графік роботи

соціального педагога

 КЗСОР "Косівщинська СШ"

Безбабної Ольги Михайлівни

 

 

Дні тижня

Інтервали робочого часу

з _______ год

по _______ год

Понеділок

12:45

16:15

Вівторок

12:45 

16:15 

Середа

12:45

16:15 

Четвер

12:45 

16:15 

П’ятниця

11:30

15:30

 

 

Річний план соціального педагога на 2023-2024 н.р.
РП 23-24_1695896433.pdf
Adobe Acrobat Document 558.6 KB

                             Завдання психологічної служби закладу:

 

·    дослідження труднощів адаптації здобувачів освіти до освітнього процесу, надання рекомендацій вчителям та вихователям щодо корекції виявлених недоліків;

 

·    охорона психічного, соціального, фізичного здоров’я учасників освітнього процесу

·    створення умов для формування зрілої особистості,  орієнтованої на саморозвиток та самореалізацію;

·    формування позитивної навчальної мотивації;

профілактика негативних явищ в середовищі здобувачів освіти;

·    оптимізація освітнього процесу, поліпшення соціально-педагогічного клімату в педагогічному колективі;

 

·    соціально-психологічний супровід дітей «групи ризику»