Облаштування території закладу та розташування приміщень є безпечними.
Здобувачі освіти мають рівні можливості в реалізації права на освіту.
Заклад освіти забезпечений практичним психологом, вчителями-дефектологами, іншими фахівцями для реалізації навчання.
У закладі освіти забезпечується корекційна спрямованість освітнього процесу.
Педагогічні працівники застосовують форми, методи, прийоми роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.
У закладі освіти налагоджено співпрацю педагогічних працівників з питань навчання дітей з особливими освітніми потребами (створення команди психолого-педагогічного супроводу, розроблення індивідуальної програми розвитку дитини з особливими потребами, індивідуального плану корекційної роботи, соціального паспорту учня).
Враховані потреби всіх учасників освітнього процесу.
Заклад освіти облаштований пандусом, кнопкою виклику.